- Geen BKR-registratie
- Maandelijks opzegbaar
- Zorgeloos rijden
- Transparant all-in tarief
- Snelle levertijd van 2 weken
- Hoge eigen-risico
Mobiliteit is meer dan alleen van A naar B komen. Bij KINTO geloven we in een toekomst waarin reizen, ongeacht hoe je het doet, intuïtief en naadloos is. Ons doel is om mobiliteit voor iedereen toegankelijk te maken.
Onze reis begon in 2018, met de aankondiging dat Toyota gaat transformeren van autofabrikant naar een mobiliteitsbedrijf voor iedereen. Met KINTO als koploper in deze mobiliteitsrevolutie.
Wij ontwikkelen intuïtieve en flexibele mobiliteitsoplossingen om in te spelen op de veranderde behoeftes van onze maatschappij. We beginnen in Nederland met auto abonnementen, met de visie om aankomende jaren onze dienstverlening verder uit te breiden.
Bijvoorbeeld met huur- of deelauto’s, maar ook met fietsen en openbaar vervoer. Zodat er, hoe je ook reist, altijd een KINTO oplossing is voor jou. KINTO is momenteel wereldwijd actief in meer dan 40 landen, waarvan 15 in Europa.
Het auto-abonnement van KINTO biedt een flexibele en zorgeloze manier om in een auto te rijden zonder langdurige verplichtingen. Je betaalt een vast maandbedrag voor het gebruik van de auto, vergelijkbaar met een mobiel telefoon- of streamingabonnement. Dit bedrag omvat alle essentiële zaken zoals verzekering, onderhoud, reparatie en wegenbelasting.
Belangrijke voorwaarden van het KINTO auto-abonnement:
Voor meer informatie en antwoorden op veelgestelde vragen kun je terecht op de FAQ-pagina van KINTO.
Bepaal eenvoudig hoe lang en hoeveel je wilt rijden. Klik op “Samenstellen” om je eigen abonnement in te richten:
Voeg eventueel extra opties toe: zoals een modelupgrade, garantie op een nieuwe auto, verlaging van het eigen risico of een inzittendenverzekering.
We zijn geen leasemaatschappij, dus we vragen niet om je volledige financiële geschiedenis. We houden het simpel: alleen je contactgegevens, adres, rijbewijsnummer en betaalgegevens zijn nodig.
In de laatste stappen van de configurator kies je de startdatum en of je de auto wilt ophalen of tegen een vergoeding thuis wil laten bezorgen.
Controleer je keuzes en klik op “Aanvraag indienen” om je aanvraag definitief te maken.
Na het indienen van jouw aanvraag, voeren wij een korte persoonscontrole uit om je gegevens te verifiëren en te zorgen dat deze voldoen aan ons beleid. We streven ernaar deze controle binnen 2 werkdagen uit te voeren.
Indien nodig vragen we om wat extra informatie, zoals je meest recente loonstrook. Je ontvangt altijd bericht van ons, ongeacht of je de persoonscontrole hebt doorlopen of niet.
Als je aanvraag is goedgekeurd, nemen we telefonisch contact met je op om een afleverafspraak te maken. Tijdens dit gesprek bespreken we welke kleuren beschikbaar zijn en kun je jouw voorkeur aangeven. Houd er rekening mee dat we geen specifieke kleur kunnen garanderen.
Zodra de afleverafspraak is gemaakt ontvang je van ons een link om de borg van €500 te betalen. Deze borg dient als garantie in geval van schade, diefstal, fraude, nalatigheid, en teveel gereden kilometers buiten de bundel.
Is er aan het einde van jouw abonnement niets aan de hand, dan krijg je jouw borg gegarandeerd weer terug.
Op de afgesproken datum staat de auto klaar of wordt hij bij je thuis afgeleverd. Zorg dat je je rijbewijs bij de hand hebt (dezelfde als bij de aanvraag). Samen vullen we het uitgifteformulier in met o.a. de auto’s staat en brandstofniveau, waarna je zorgeloos de weg op kunt.
Binnen 24 uur na aflevering ontvang je van ons een uitnodiging voor de KINTO-app. In de app houd je eenvoudig je gereden kilometers bij, beheer je je abonnement, bekijk je facturen en geef je schade door. Alles wat je nodig hebt, direct binnen handbereik.
Ontdek KINTO Flex met een transparant, maandelijks all-in tarief. Inclusief:
Wij regelen bijna alles voor je. Het enige wat je zelf hoeft te doen is tanken.
Onze auto’s zijn standaard goed uitgerust, zodat je altijd comfortabel en veilig op weg kan. Al onze auto’s zijn uitgerust met: